اخبار پردیس بین الملل

11آذرسمینار توانمندسازی دانشجویان بین‌الملل
  • 182
  • .
  • .

سمینار توانمندسازی دانشجویان بین‌الملل، در روز جمعه ۱۰ آذرماه به همت آموزش پردیس بین‌الملل و با حضور فعال دانشجویان این حوزه در سالن شهید چمران و در چارچوب برنامه‌های نظام جامع حمایت دانشجویی، در قالب سه کارگاه تخصصی به شرح ذیل برگزار گردید.

* اولین کارگاه با عنوان "بهزیستی تحصیلی دانشجویان" به بررسی مسائل و مشکلاتی که دانشجویان بین‌الملل با آن روبرو می‌شوند پرداخت. در این کارگاه، راهکارها و برنامه‌هایی برای بهبود وضعیت بهزیستی دانشجویان نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

* کارگاه دوم با عنوان "جعبه ابزار مهارت‌های اساسی یادگیری" برگزار شد که به بررسی مهارت‌هایی مانند: برنامه‌ریزی یادگیری، مطالعه اثربخش، یادداشت برداری و غیره پرداخت. در این کارگاه، روش‌هایی برای ارتقاء روش‌های یادگیری و مدیریت زمان نیز مورد بحث قرار گرفت.

* کارگاه سوم با عنوان "تکنولوژی و دانشجویان نسل هزاره سوم" برگزار شد و تأثیرات فناوری بر زندگی دانشجویان نسل هزاره سوم مورد بررسی‌ قرار گرفت. در این کارگاه، کاربرد نرم‌افزارها و دستیارهای هوشمند برای استفاده بهینه از فناوری در بهبود زندگی دانشجویی نیز مورد توجه قرار گرفت.

در بخشی از برنامه نیز مشکلات و چالش‌های آموزشی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بحث و بررسی گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
1400/9/16 سه‌شنبه

آدرس: تهران - میدان ونک - خیابان ملاصدرا - خیابان شیخ بهایی جنوبی - دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا...(عج) - ساختمان پیامبر اعظم(ص) - طبقه چهارم - دفتر معاونت بین الملل

ساختار و مراکز

لینک های مرتبط

تماس با ما

.کلیه حقــوق این وبسایت بــرای دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله محفوظ می باشد